Η μόδα του δρόμου και η αστική κουλτούρα έχουν διανύσει πολύ δρόμο από τις ταπεινές αρχές τους στη δεκαετία του 1990. Από διαφορετικές τοπικές σκηνές στην Ιαπωνία, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, τα κινήματα του χιπ-χοπ, του πανκ και του σκέιτμπορντ που κινητοποιούν τους νέους ανθρώπους έχουν τελικά περάσει στην υψηλή μόδα.
Οι μάρκες είναι πλέον πρόθυμες να συνεργαστούν με τα μουσικά και καλλιτεχνικά είδωλα που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της δημιουργικής διασταύρωσης. Οι πελάτες θα κάνουν ουρές για ώρες για να γίνουν οι πρώτοι που θα αποκτήσουν αποκλειστικά κομμάτια σχεδιασμένα από Pharrell Williams, Virgil Abloh και Tom Sachs.
Το Highsnobiety, μια έκδοση lifestyle με έδρα τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο και το Τόκιο, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτού του παγκόσμιου φαινομένου. Το The Incomplete απαθανατίζει τις ιστορίες των brands από την Supreme μέχρι την COMME des GARÇONS. Μαζί με τους πιο επιδραστικούς σχεδιαστές και tastemakers, το Highsnobiety αναδεικνύει κομμάτια και μάρκες ανδρικής ένδυσης που έχουν αντέξει στο χρόνο.