Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία ομορφιάς έχει κινηθεί προς την κατεύθυνση της ατομικής έκφρασης όπως ποτέ άλλοτε. Ενώ στο παρελθόν οι άνθρωποι, και ιδίως οι γυναίκες, αντιμετώπιζαν την πίεση να συμμορφωθούν με τα άκαμπτα ιδανικά που έθετε η κοινωνία, σήμερα οι μάρκες και οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τη μοναδικότητα και γιορτάζουν την ταυτότητα. Δημιουργώντας μια πλατφόρμα συζήτησης και αποδομώντας παράλληλα τα ταμπού, το The New Beauty αποτυπώνει μια κομβική στιγμή μετασχηματισμού στον κλάδο της ομορφιάς, εξετάζοντας τη βιομηχανία από ιστορική, επιστημονική και δημοσιογραφική σκοπιά.
Από τη χρήση του μακιγιάζ ως μέσο αμφισβήτησης του φύλου, μέχρι τη σχέση μεταξύ κομμωτικής και δημιουργίας κοινότητας, μέχρι τις τελετουργίες ως μορφή αυτοφροντίδας, το The New Beauty απευθύνεται σε όποιον ενδιαφέρεται να νιώθει καλά στο πετσί του.